Projektowanie graficzne

Wygląd reklamy to pierwsza kwestia, na którą zwraca uwagę potencjalny klient. Reklama musi nie tylko informować, musi utwierdzać klienta w przekonaniu o Waszym profesjonalizmie, musi go zachęcić do skorzystania z usługi. Wizualna strona ekspozycji ma ogromną moc przyciągania uwagi, a to jest kluczowe w dzisiejszym, przeładowanym informacyjnie, świecie. Stawiamy na to, aby identyfikacja wizualna poszczególnych firm była spójna i czytelna.

Każde przedsiębiorstwo powinno dysponować unikalnym znakiem graficznym, który ułatwi klientom szybkie rozpoznanie i utożsamienie z marką. Logo Waszej firmy powinno być atrakcyjne i adekwatne do prowadzonej działalności. Jeśli jeszcze takiego nie masz – zleć jego wykonanie naszym grafikom. Wokół logo budowana jest cała strategia komunikacji wizualnej firmy. Ważne są kształty, kolory, typografia – nic nie może być dziełem przypadku.

Materiały reklamowe, takie jak ulotki, plakaty, teczki, foldery, papiery firmowe, naklejki, kalendarze… powinny mieć charakter reprezentacyjny. Często trafiają one w ręce klienta, jeszcze zanim mamy okazję z nim porozmawiać, stanowią wizytówkę naszej firmy. Umiejętnie przygotowany projekt graficzny powinien być jednocześnie przejrzysty i wyrazisty, musi uwzględniać miejsca cięć i zgięć oraz optymalne rozłożenie tekstów. Takie przygotowanie pracy ułatwi działanie drukarzom, a także odbiorcom, którzy nie będą musieli wkładać zbyt dużego wysiłku w zapoznanie się z komunikatem, a atrakcyjność przekazu wpłynie na jego pozytywne przyswojenie.

Nasi graficy to zespół młodych, kreatywnych i ambitnych ludzi. Pracują na najnowszych programach do grafiki wektorowej i rastrowej (bitmapowej) w wersjach 2D i 3D. Aby przekonać się o ich wyczuciu i zdolnościach zapraszamy do obejrzenia naszych realizacji.