Jedną z najważniejszych gałęzi naszej działalności jest budowa i montaż tablic reklamowych. Reklama zewnętrzna ma tę przewagę nad niektórymi innymi formami, że dociera do bardzo dużej ilości odbiorców. Kiedy zaczynaliśmy budować pierwsze tablice, nie zdawaliśmy sobie jeszcze sprawy z tego, że przedsięwzięcie urośnie do rozmiarów dzisiejszego twojbillboard.pl. Z czasem zyskiwaliśmy coraz więcej doświadczenia, zatrudnialiśmy nowych ludzi, kupowaliśmy nowe narzędzia i podejmowaliśmy się coraz to większych wyzwań. Dzisiaj jesteśmy w stanie budować wielkie, stabilne konstrukcje, które każdego dnia dostarczają informacji tysiącom odbiorców.

O czym powinniśmy pamiętać decydując się na kampanię billboardową?

  • Cel kampanii
    Billboardy mogą budować świadomość marki, przedstawiać konkretny produkt lub np.
    informować o kierunku czy odległości do punktu sprzedaży. Od tego czy kampania ma mieć charakter wizerunkowy czy sprzedażowy zależy dalsze działanie.
  • Lokalizacja
    Bardzo ważne jest lokalizowanie tablic ze względu na charakter odbiorców zestawiony z kluczowymi założeniami reklamy. Billboard powinien stać w widocznym miejscu i na wysokości pozwalającej na objęcie wzrokiem całej powierzchni plakatu. Jeżeli planujesz kampanię reklamową na billboardach, zapoznaj się najpierw ze wszystkimi dostępnymi lokalizacjami. Dobieraj je zwracając uwagę na natężenie ruchu oraz prawdopodobieństwo pojawienia się w okolicy odbiorców zainteresowanych Twoją ofertą (na przykład dla młodzieżowych produktów odzieżowych podatnym miejscem będą okolice szkół przystanków, kin…).
  • Oświetlenie
    Montaż halogenów jest ściśle związany z usytuowaniem tablicy. Oświetlenie działa szczególnie korzystnie w przypadku billboardów zlokalizowanych poza miastem, przede wszystkim w okolicach dróg. Strumień światła może być rzucony z góry lub od dołu. Poza aspektem praktycznym halogeny dają bardzo atrakcyjny efekt wizualny, dodają wręcz majestatycznego charakteru każdej reklamie.
  • Projekt
    Najczęstszymi błędami, do których popełnienia namawiają nas klienci jest umieszczenie zbyt dużej ilości treści na projekcie. Pamiętajmy, że billboard musi być zauważony i zdekodowany w bardzo krótkim czasie. Odpowiedni dobór kolorów i fontów będzie miał wpływ na dotarcie przekazu do większej liczby odbiorców. No i przede wszystkim – banalne i oczywiste, ale wciąż trzeba o tym przypominać – niech ten projekt będzie po prostu ładny!
  • Budżet
    Ten ostatni punkt mógłby być jednocześnie pierwszym. Kampania billboardowa to stosunkowo niedroga forma reklamy, jeśli wziąć pod uwagę wielkość audytorium i skuteczność oddziaływania. Koszt zależy od wielkości tablicy oraz lokalizacji. Pamiętaj także o jednorazowym koszcie druku oraz montażu.

Tak więc dlaczego billboardy?
Dla nas dlatego, że się na tym znamy.
Dla Was – dlatego, że działa.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *